افزونه نمایش کاربران آنلاین وردپرس

تقریبا در همه ی انجمن ها بخشی وجود دارد که کاربران آنلاین، تعداد کاربران آنلاین و حتی نام کاربری افراد آنلاین را نشان می دهد. بسیاری از سایت ها نیز وجود دارند که کاربران آنلاین را در فوتر یا سایدبار نمایش می دهند اما چگونه می توان چنین بخشی برای سایت خود فراهم آورد؟ در این مطلب آموزش وردپرس قصد داریم افزونه نمایش کاربران آنلاین وردپرس را معرفی کنیم که توسط آن می توانید در هرجایی از سایت خود، کاربران آنلاین و تعداد آن ها را نمایش دهید. توسط افزونه Wp UserOnline می توانید در هر جایی از سایت خود مانند ساید بار ( ابزارک ها ) ، فوتر ، هدر و … را نمایش دهید. نمایش تعداد کاربران، نمایش نام کاربری و … از ویژگی های این افزونه می باشد. همچنین به محض خروج هر کاربر ، نام آن کاربر را از لیست آنلاین ها خارج می کند.

افزونه نمایش کاربران آنلاین وردپرس

با استفاده از افزونه نمایش کاربران آنلاین وردپرس بعد از نصب و فعال سازی در وردپرس خود به راحتی میتوانید در هر جایی از وبسایت مانند ستون کناری سایدبار و ابزارک ها به نمایش در بیاورید.

افزونه Wp UserOnline یکی از ویژگی های جالب آن به این صورت میباشد که چنانچه کاربری درسایت حضور و در سایت ورود کرده باشد نام کاربری آن هم نمایش داده میشود.

برخی از ویژگی های افزونه Wp UserOnline برای وردپرس :

  • قابلیت نمایش افراد آنلاین در مکان های مختلف سایت
  • نمایش تعداد افراد آنلاین در وردپرس
  • نمایش افراد آنلاین در سایت
  • قابلیت تنظیم زمان نمایش کاربران در لیست
  • و …

برچسب ها: افزونه نمایش کاربران آنلاین وردپرس ,

[ بازدید : 30 ]

[ شنبه 17 اسفند 1398 ] 22:15 ] [ علی مردای ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]