تاثیر SSL بر سئو و دلایل استفاده از پروتکل HTTPS

گوگل می گوید امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران همیشه برای آنها یک اولویت مهم است. بنابراین موتورهای جستجو بزرگ در سال ۲۰۱۴ اعلام کردند که استفاده از پروتکل HTTPS برای پیاده سازی یک ارتباط امن و پیشرفته را به عنوان یکی از پارامترهای افزایش رتبه سایت در نظر میگیرند.

برچسب ها: آموزش سئو ,

[ بازدید : 24 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 27 مرداد 1399 ] 19:25 ] [ علی مردای ]

[ ]

اهمیت و تاثیر لینک سازی در سئو

لازم به ذکر است که حجم اطلاعات این مطلب بسیار زیاد است، اما ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا این مطالب آموزش سئو را به زبانی ساده و قابل فهم توضیح دهیم که روند ادراک برای شما تسهیل شود. بعد از اتمام این مقاله اگر به پاسخ سوالاتی که در ذهنتان بود نرسیدید در قسمت نظرات همین صفحه سوالات خود را مطرح نمایید تا کارشناسان سئو اف تی سنتر به سوالات شما پاسخ دهند. سئو و لینک سازی در سئو همیشه در حال تغییر است و امروزه، ایجاد لینک های با کیفیت در بالاترین درجۀ اهمیت قرار دارند.

برچسب ها: اهمیت و تاثیر لینک سازی در سئو ,

[ بازدید : 25 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 26 اسفند 1398 ] 18:54 ] [ علی مردای ]

[ ]

سئو چیست؟

سئو سایت مسئله ایست که این روزها به بزرگترین دغدغه یک وبمستر و صاحب کسب و کار اینترنتی تبدیل شده است. سئو همان چیزی است که مشخص می کند شما کدام گزینه در نتایج جستجوهای موتورهای جستجو و به ویژه گوگل باشید. قطعا همه به دنبال دست یابی به رتبه اول گوگل هستند. برای رسیدن به این رتبه می بایست تلاش کرد و در این رقابت که روز به روز نیز سنگین تر می گردد، باید هر روز اطلاعات خود را به روز رسانی نمایید.

برچسب ها: سئو چیست؟ ,

[ بازدید : 27 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 17 اسفند 1398 ] 22:31 ] [ علی مردای ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]