امکانات وردپرس چیست؟

در وردپرس امکانات بسیار متعدد و ویژه ای وجود دارد ، شما می تونید با وردپرس ، انواع وب سایت مورد نظر خود از جمله وب سایت فروشگاهی، شرکتی ، خبری ، انجمن و … را راه اندازی کنید. به لطف افزونه های بسیار متنوع و مختلفی که برای وردپرس ارائه شده است ، در واقع امکان راه اندازی هر نوع سایت با این سیستم مهیا شده است.

برچسب ها: آموزش وردپرس ,

[ بازدید : 23 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 27 مرداد 1399 ] 19:24 ] [ علی مردای ]

[ ]

الگوریتم پاندا گوگل

الگوریتم پاندا نام الگوریتم جدید گوگل است که می خواهد با سایت هایی که دارای کیفیت محتوای مناسبی هستند دوست شده، با سایت های کم کیفیت قهر کرده و پوست سایت های کپی کننده را بکند، اما آیا می دانید الگوریتم پاندا چطور کیفیت سایت ها را ارزیابی می کند؟

برچسب ها: الگوریتم پاندا گوگل ,

[ بازدید : 22 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 19 مرداد 1399 ] 23:02 ] [ علی مردای ]

[ ]

آموزش نصب وردپرس روی هاست سی پنل

قبل از شروع به آموزش نصب وردپرس روی هاست سی پنل، به تعریفی از وردپرس و این سیستم مدیریت محتوایی که قرار است آن را راه اندازی نماییم، میپردازیم.

[ بازدید : 22 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 19 مرداد 1399 ] 23:01 ] [ علی مردای ]

[ ]

آموزش ساخت سایت مپ وردپرس با Google XML Sitemaps

هدف نهایی از سئو (SEO) رسیدن به رتبه های نخست در جستجوهای اینترنتی است. برای اینکه چنین هدفی عملی شود لازم است که اقداماتی را در سایت خود انجام دهیم. ایجاد نقشه سایت یکی از همین کارها است. نقشه سایت به خزنده های موتورهای جستجوگر کمک می کند تا بتوانند به راحتی صفحات را شناسایی کرده و آن ها را ایندکس کنند.

نقشه سایت با فرمت XML ایجاد می شود و تنها برای موتورهای جستجوگر کاربرد دارد. ابزارهای مختلفی برای ایجاد نقشه سایت وجود دارد. ما در این مقاله افزونه Google XML Sitemaps را برای معرفی انتخاب کرده ایم

برچسب ها: آموزش وردپرس ,

[ بازدید : 21 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 30 فروردين 1399 ] 23:13 ] [ علی مردای ]

[ ]

تعیین نقش کاربران در وردپرس با User Role Editor

با افزونه User Role Editor می توان در سایت وردپرسی با توجه به نقش هایی که دارند محدودیت هایی ایجاد کرد و به هر کدام وظایف و نقش های مشخصی را نسبت داد. با کمک افزونه ی User Role Editor قادر می باشید تا بخش های متعدد سایت خود را برای هر نقشی که فعالیت می کند محدود کنید و همچنین پنل مدیریت خود را به یک محیط ایمن تبدیل نمایید. یکی از افزونه های محبوب و کاربردی وردپرس برای تعیین نقش کاربران در وردپرس با User Role Editor میباشد. افزونه User Role Editor، بیش از ۴۰۰.۰۰۰ نصب موفق و فعال در مخزن وردپرس داشته است که این تعداد نصب، نشان از کاربردی و محبوب بودن این پلاگین وردپرس است.

برچسب ها: تعیین نقش کاربران در وردپرس با User Role Editor ,

[ بازدید : 25 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 26 اسفند 1398 ] 18:56 ] [ علی مردای ]

[ ]

افزونه نمایش تعداد بازدید هر پست در وردپرس

با استفاده از افزونه نمایش تعداد بازدید هر پست در وردپرس قادر هستید تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس را نمایش دهید و همچنین از قابلیت نمایش تعداد بازدید هر نوشته در پیشخوان وردپرس و نمایش مطالب محبوب در وردپرس که با استفاده از ابزارک وردپرس در اختیار شما قرار میدهد استفاده کنید.

برچسب ها: افزونه نمایش تعداد بازدید هر پست در وردپرس ,

[ بازدید : 39 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 17 اسفند 1398 ] 22:22 ] [ علی مردای ]

[ ]

افزونه نمایش کاربران آنلاین وردپرس

تقریبا در همه ی انجمن ها بخشی وجود دارد که کاربران آنلاین، تعداد کاربران آنلاین و حتی نام کاربری افراد آنلاین را نشان می دهد. بسیاری از سایت ها نیز وجود دارند که کاربران آنلاین را در فوتر یا سایدبار نمایش می دهند اما چگونه می توان چنین بخشی برای سایت خود فراهم آورد؟

برچسب ها: افزونه نمایش کاربران آنلاین وردپرس ,

[ بازدید : 30 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 17 اسفند 1398 ] 22:15 ] [ علی مردای ]

[ ]

افزونه امنیت وردپرس WPS Hide Login

با استفاده از افزونه امنیت وردپرس WPS Hide Login آدرس ورود به سایت را تغییر دهید. نفوذپذیری همواره یکی از عوامل پایین آمدن امنیت سایت می باشد.امروز قصد داریم در یکی از مقالات آموزش وردپرس شما را با افزونه امنیت وردپرس WPS Hide Login آشنا کنیم. این افزونه به شما امکان می دهد تا آدرس ورود به پنل وردپرس را تغییر دهید.


[ بازدید : 43 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 21 بهمن 1398 ] 17:45 ] [ علی مردای ]

[ ]

الگوریتم رقص گوگل چیست؟

اغلب وبمستران و طراحان سایت همیشه این دغدغه را دارند که سئو سایتشان در حالت معقول و مناسبی بماند. رنکینگ یک سایت نشان دهنده محبوبیت و پیروزی در میدان رقابتی سایت های دیگراست، سئو خوب نیز مزیت های بسیاری برای یک وبسایت می تواند داشته باشد. برخی از سئوکاران تازه وارد برای اینکه رنکینگ یک وبسایت را بالا ببرند و بهبود بخشند از تکنیک هایی نظیر خرید بک لینک استفاده می کنند. اما جالب است بدانید که این تکنیک ها برای بهبود سئو رفته رفته کم رنگ می شود. زیرا الگوریتم جدیدی به نام الگوریتم رقص گوگل (GOOGLE DANCE ، گوگل دنس) وجود دارد که گوگل به صورت مستقیم وجود یا عدم وجود آن را اعلام نکرده است.

[ بازدید : 19 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 21 بهمن 1398 ] 17:42 ] [ علی مردای ]

[ ]

ابزارهای سئو

امروزه سئو با همه تکنیک های ریز و درشت آن، به یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت ها تبدیل شده است. هر چند به کارگیری سئو در یک سایت، با ظرافت های فراوانی همراه است ولی خوشبختانه کاربران می توانند از ابزارهای گوناگونی که در این خصوص، توسط کارشناسان و شرکت های مختلف تولید و طراحی شده، بهره ببرند. مهم این است که افراد بتوانند از بین انبوه ابزارهای موجود، بهترین ابزارهای سئو را انتخاب کنند تا از سردرگمی ناشی از گردش بین نرم افزارهای مختلف رها شوند.

[ بازدید : 19 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 6 بهمن 1398 ] 19:42 ] [ علی مردای ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]